

Metódy - dive methods

Kúzelnou vlastnosťou kvalitatívneho výskumu je možnosť organicky, flexibilne prepájať jednotlivé metódy aj techniky. Tým na jednej strane citlivo reagovať na skúmaných ľudí a na druhej strane maximálne účelne sledovať stanovené ciele.











Moja výbava pre kvalitatívny výskum:
etnografia (je obsiahnutá viac či menej v každej metóde)
skupinové diskusie, focus groups
individuálne hĺbkové rozhovory
párové rozhovory
online kvalitatívny výskum
zúčastnené pozorovanie
nezúčastnené porozorovanie
sprevádzané nákupy
mystery shopping
tvorivé dielne, workshopy, kreatívne fóra co-creation (zákazníci s marketérmi a/ alebo reklamátormi)
individuálne úlohy (denníčky, fotoalbumy, videá, koláže...)
bricolage – kombinácia rôznych metód v rámci jedného projektu
desk research – skúmanie dostupných materiálov napr. tlače, sociálnych sietí, výsledkov iných prieskumov...

V spolupráci so svojimi spoľahlivými dive buddies ponúkam komplexné riešenia zahŕňajúce kvantitatívny výskum, vzdelávacie a ďalšie aktivity.